
Z dumą i radością ogłaszamy wartościową współpracę pomiędzy JuraPark Polska– a firmą Euro-Trade, jednym z liderów w branży zabawek edukacyjnych i artykułów szkolnych w Polsce.
Efektem naszej współpracy jest wyjątkowe połączenie światów – z jednej strony nagradzanie lojalności klientów, z drugiej: zaproszenie ich do świata prehistorii, nauki, przygody i… niezapomnianych emocji.
Bilety do JuraParków w katalogu nagród Euro-Trade
W ramach programu lojalnościowego prowadzonego przez Euro-Trade, bilety do JuraParku w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim zostały włączone do katalogu nagród dostępnych dla partnerów klientów firmy. Dzięki temu klienci Euro-Trade mogą wymieniać punkty zdobywane za zakupy na realne przeżycia – rodzinne wycieczki pełne wiedzy, emocji i zabawy.
Współpraca Euro-Trade i JuraPark Polska nie jest przypadkowa – łączy nas wiele:
– wspólne wartości edukacyjne – wierzymy, że dzieci najlepiej uczą się poprzez doświadczenie, zabawę i emocje. Dlatego oferujemy produkty i atrakcje, które rozwijają wyobraźnię, wiedzę i ciekawość świata.
– bezpieczeństwo i jakość – zarówno nasze parki, jak i produkty Euro-Trade spełniają najwyższe standardy jakości. Chcemy, by dzieci i ich opiekunowie czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie.
– dbałość o relacje – z klientami, partnerami, rodzinami. Ta współpraca to nie tylko wspólna oferta, ale budowanie czegoś więcej – trwałej, emocjonalnej więzi z marką- która tworzy coś prawdziego.
Bo emocje to najlepszy prezent
W świecie pełnym przedmiotów i pośpiechu, najcenniejsze są wspomnienia. Dlatego wierzymy, że bilet do JuraParku to coś więcej niż prezent – to zaproszenie do wspólnego przeżycia czegoś wyjątkowego.
To radość dziecka na widok tyranozaura, euforia towarzysząca wycieczce na Safari- amerykańskim schoolbusem. I wspomnienie- które zostaje na całe życie.