
Od 1 czerwca 2025 roku Grupa JuraPark Polska nawiązuje strategiczną współpracę z siecią kin HELIOS, stając się oficjalnym partnerem wszystkich poranków filmowych dla dzieci w całej Polsce. To połączenie dwóch silnych marek, które od lat dostarczają dzieciom i rodzinom niezapomnianych wrażeń – teraz w ramach wspólnej inicjatywy edukacyjno-rozrywkowej.
Edukacja poprzez zabawę
Najmłodsi widzowie w kinach HELIOS będą mogli liczyć nie tylko na seans filmowy w przyjaznej, familijnej atmosferze, ale także na wyjątkowe niespodzianki od JuraParków w ramach projektu specjalnego sieci HELIOS DLA DZIECI. W ramach współpracy na dzieci czekać będą prezenty tematyczne rozwijające pasję do świata dinozaurów, a także specjalne zaproszenia do do JuraParków: Bałtów, Krasiejów i Solec Kujawski.
Wspólna kampania promocyjna JuraPark Polska i HELIOS to także edukacja przez zabawę – łączenie wiedzy z emocjonującym czasem spędzonym w kinie i poza nim. Podczas poranków filmowych w ramach konkursów w kinach HELIOS dzieci otrzymają gadżety i zaproszenia, które zachęcą do dalszego odkrywania prehistorycznego świata podczas wizyty w JuraParkach. To doskonały sposób na weekend z dzieckiem, który łączy naukę, zabawę i wartościowe, rodzinne chwile.


JuraPark i Helios inspirują do odkrywania świata
Paulina Kopeć, Project Manager Grupy JuraPark Polska, podkreśla:
„Naszą misją w JuraParkach jest nie tylko dostarczanie rozrywki, ale przede wszystkim inspirowanie do odkrywania świata przez zabawę i edukację w rodzinnej atmosferze. Współpraca z siecią kin HELIOS to dla nas naturalny krok – łączy nas podobna filozofia i troska o rozwój najmłodszych. Jesteśmy otwarci na cross-promocje i działania partnerskie z markami, które – tak jak my – stawiają na rodzinną rozrywkę i wartościowe wspomnienia. Bardzo się cieszymy, że możemy być częścią tego projektu.”
Dzięki tej współpracy JuraPark Polska rozszerza swoje działania o kolejny kanał dotarcia do rodzin z dziećmi, promując aktywny, mądry wypoczynek i rozwój dziecięcych pasji. To także przykład skutecznego partnerstwa marek rodzinnych, które wzajemnie się uzupełniają i wspólnie tworzą wartość dla odbiorców.
Zarówno dla Grupy JuraPark, jak i sieci HELIOS, najważniejszy jest uśmiech dziecka i wspólnie spędzony czas. Od teraz – w kinie i w JuraParku – dzieci mogą jeszcze lepiej poznawać świat, bawić się i uczyć.